Preču atgriešana

Campo internetveikala preču atgriešanas kārtība

Veikalā izdarītie pirkumi

Ja esat veicis pirkumu atrodoties veikalā, klātienē Jums ir iespēja 14 dienu laikā atdot atpakaļ iegādātās preces saņemot pilnu samaksātās summas atmaksu, pie nosacījuma, ja preces nav lietotas, nav bojāts, pazaudēts vai norauts preču marķējums, oriģinālās birkas un iepakojums un ir saņemta veikala piekrišana. Preces nododiet veikalā kopā ar rēķinu vai čeku. Jebkura naudas atmaksa notiek tādā pašā veidā, kādā veikts maksājums. Ja tas veikts ar kredītkarti, lūdzu ņemiet līdzi arī to. Nav iespējams saņemt naudas atmaksu par nocenotām vai izpārdošanā iegādātām precēm.

Pasūtījuma atcelšanas tiesības

Ja Jūsu pirkums veikts tiešsaistē (internetveikalā vai telefoniski), tad Jums, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTA) , ir tiesības 14 dienu laikā no piegādes atsaukt savu pasūtījumu pilnībā vai daļēji, nepaskaidrojot iemeslus. Ņemiet vērā, ka šāds regulējums neattiecas uz personificētām un pēc individuāla pasūtījuma izgatavotām vai modificētām precēm!

Saskaņā ar PTA regulējumu Jūsu pienākums ir 14 dienu laikā mūs rakstiski informēt par pasūtījuma atcelšanu un nākamo 14 dienu laikā, atdot preces.

Jums ir jāievēro saprātīga rūpība rīcībā ar precēm līdz tās tiek atdotas veikalam. Preces nedrīkst būt lietotas vai jebkādā veida modificētas, birkas (preču un cenu zīmes) nedrīkst būt norautas vai bojātas, iepakojumam jābūt oriģinālam. Lūdzam Jūs aizpildīt preču atgriešanas veidlapu un nosūtīt to kopā ar precēm uz veidlapā norādīto adresi.

Preču atpakaļ sūtīšanas izmaksas ir Jūsu atbildība un izmaksas izņemot gadījumu, kad atgriežat bojātas vai neatbilstošas preces (skat. zemāk). Jūsu pašu drošībai iesakam preču nosūtīšanai izmantot atsekojamu piegādes veidu un sūtījuma apdrošināšanu. Mēs neatbildam par bojājumiem, kas radušies preču sūtīšanas laikā.

Mēs piepaturam tiesības izstādīt Jums rēķinu vai samazināt atmaksājamo summu par atpakaļsūtīšanā pazudušām vai bojātām precēm – arī tādos gadījumos, kad precei ir lietojuma pazīmes – sašvīkātas vai netīras apavu zoles un tml. – bojājumi, kas radušies, piemēram, pielaikojot preces ārpus mājas.

14 dienu laikā pēc preču saņemšanas Campo veikals Jums atmaksās pirkuma summu, ieskaitot standarta piegādes maksu, ja tāda bijusi. Summas atmaksa notiek tādā pašā veidā kā veikts maksājums. Piemēram, ja norēķiniem izmantota dāvanu karte, Jums tiks izsniegta jauna dāvanu karte. Ņemiet vērā, ka atgrieztās naudas ienākšana uz maksājumu kartes konta var prasīt 2-3 dienas.

Šie noteikumi nav paredzēti kā aizvietojums Jūsu tiesībām, kādas nosaka likums. Pilnu patērētāju tiesību aizsardzības likuma tekstu meklējiet oficiālajos avotos.

Bojātas un kļūdaini piegādātas preces

Saņemot piegādi, veiciet tās pārbaudi par atbilstību pasūtījumam. Ja kāda no piegādātajām esošajām precēm ir bojāta vai neatbilst pasūtījuma specifikācijai, lūdzam par to nekavējoties informēt telefoniski vai e-pastā. Mēs papūlēsimies, lai problēmu novērstu iespējami īsākā laikā. Lūdzam Jūs aizpildīt preču atgriešanas veidlapu un, kopā ar bojātajām vai nepareizajam precēm, nosūtiet uz veidlapā norādīto adresi. Mēs nosūtīsim aizvietojumu, kā arī kompensēsim preču atpakaļsūtīšanas izmaksas.

Preču apmaiņa

Ja vēlaties apmainīt pasūtījumā esošās preces pret tādām pašām cita izmēra/krāsas vai stila precēm, tad par to Jums ir jāinformē mūs 14 dienu laikā un preces jāatsūta nākamo 14 dienu laikā. Aizpildiet preču atgriešanas veidlapu un nosūtiet to mums kopā ar apmaiņai paredzētajām precēm. Maināmajām precēm jābūt nelietotām un bez bojājumiem, ar nenorautām brikām (preču un cenu zīmes) un oriģinālajā iepakojumā. Jūs apmaksājat atpakaļsūtīšanu. Veikals neatbild par sūtīšanas laikā radušamies bojājumiem vai pazaudētām precēm.

Mēs piepaturam tiesības izstādīt rēķinu par apmainīto preču piegādes izdevumiem. Summa ir atkarīga no preces izmēra/svara un tiks saskaņota ar Jums.

.

Garantijas preču nomaiņas gadījumā sūtīšanas izmaksas netiek ieturētas, ja vien atgrieztās preces ir tīras.

Ja mums nebūs iespēju nosūtīt Jums aizvietojošas preces, mēs jums atmaksāsim par preci un tās piegādi samaksāto summu, veidā, kāds izmantots veicot pirkumu.

Preces, kuras ir personificētas vai izgatavotas pēc pircēja individuāla pasūtījuma, DVD diski un grāmatas, kā arī izpārdošanā iegādātas preces netiek pieņemtas apmaiņai vai atmaksai izņemot gadījumus, kad tās ir bojātas (ražotāja defekts vai bojātas transportā).

Nepareizu un neatbilstošu preču atgriešana

Saskaņa ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, precēm, kuras iegādātas tiešsaistē, jāatbilst aprakstam, tām jāpiemīt īpašībām, kādas tiek pieņemtas par parasti piemītošām un jābūt apmierinošā kvalitātē. Ja kāda no mūsu piegādātajām precēm šiem kritērijiem neatbilst, Jums ir tiesības no tās atteikties, saņemot pilnu pirkuma summas atmaksu. Šīs tiesības ir jāizmanto 30 dienu laikā no piegādes. Tāpat šajā laikā Jums ir tiesības atteikties no pirkuma, ja veikals kavē piegādi ilgāk par 30 dienām (vai termiņu, par ko iepriekš panākta vienošanās).

Ja vēlaties atteikties no pirkuma saskaņā ar preču neatbilstību, lūdzu aizpildiet preču atgriešanas veidlapu un nosūtiet to kopā ar neatbilstošajām precēm uz veidlapā norādītoi adresi. Ja precei būs defekti, mēs ar Jums sazināsimies par remontu, nomaiņu vai naudas atmaksu.

Visa veida naudas atmaksas notiek veidā, kādā veikts maksājums par pirkumu

Viss iepriekš minētais neietekmē Jūsu likumīgās tiesības.

.

Pēdējoreiz pārskatīts 2019.gada 19.oktobrī