Tēmas
Jaunumi
Pasākumi
Piedzīvojumi
Ekspedīcijas
Viedoklis
Padomi
Diskusijas
Foto
Kalendārs
Saites
Par klubu
 
Laivas
Laivas
Laivas
   

RegisterLogin
Kāpēc reģistrēties
 
 

VIEDOKLIS

 

 

Visu laiku lasītākie viedokļi
Ūdenstūrisms. Quo Vadis? [13]
Vai kanoe laiva ir stabila? [3]
Microsoft AutoRoute. Atsauksmes uz karstām pēdām. [6]
Mīti un pieņēmumi par laivām [1]
Pyranha Speeder: pirmie iespaidi Gaujā pie Siguldas. [8]

 

Aktuālākās tēmas diskusijās
Ūdenstūrisms. Quo Vadis? [13]
Straujūdens trases Anglijā un Velsā [3]
Inovācijas? [72]
Vai kanoe laiva ir stabila? [3]
Pyranha Speeder: pirmie iespaidi Gaujā pie Sigulda [8]

 

 

Neturi sveci zem pūra! Ļauj mums mācīties no tavām kļūdām kā mēs tev nesakām par savējām... Atsūti mums savu redzējumu par labu laivu, sliktu telti vai izdevušos pasākumu. campo@laivas.lv

 

Riot Thunder 65. Pirmais iespaids

Kaspars Celmiņš, 24.04.2007

Komentāri [19]

 

Par mani: Ar ww kajaku braucu kopš 1998,

Testa apstākļi: Thunders tika testēts Valgalē, Riežupē un Īvandē.

 

Apraksts

Thunders prāmējas, bufojas un atstraumēs griežas labi. Mucu un viļņu caurejamību novērtēt nevaru. Komforts ļoti augsts. Aprīkojums patīk, bet kāju balstu kā uzliksi tā brauksi kamēr nepārliksi, viss uz pamatīgām skrūvēm. Salīdzinājumam ar Drago Rossi “Mafiju” ar ko braucu pēdējos 3 gadus, Mafijai katrā reizē var paregulēt kāju balstus ar “tirkšķeni”.
Protams, ka mājās visu laivu izjaucu un pārskrūvēju, kā jau teicu kāju balsti pamatīgi, pīlari viegli izņemami, bet pamatīgi nostiprināti ar garu skrūvi. Priekšējā pīlārā iestrādāts kāju balsts. Tas varēja būt mazliet vairāk sagāzts uz priekšu, bet, lai izveidotu slīpu pēdu balstu, komplektācijā līdzi nāk divi slīpi putu bloki ar pašlīmējošu joslu. Nezinu kā būtu krīkingā ar Tunderu lekt akmeņos, bet sēdekļa polsteris ir ok, tomēr Mafijai zem sēdekļa ir amortizators, Thunderam zem sēdekļa ir putu bloks, laiks rādīs un traumatologs diagnosticēs. Plakanas piezemēšanās var nest neveselīgas sekas. Ceļu balsti labi pilda savu funkciju, to dēļ izkāpšana ir mazliet viltīga, jo kabīne ir gan gara toties šaura abi ceļgali reizē laukā nelien, jāpamēģina kā ir ar “Synergy” ceļu balstu sistēmu. Patīk tas, ka kājas no laivas var izvilkt pakaļu no beņķa neatraujot, tātad ērta izkāpšana iekāpšana visādās neērtās vietās. Kabīnes apmale, kur aizkabināms bruncis, varēja būt dziļāka, bet kāda ir tāda ir, varbūt apmales iekšpusi pastrīķēšu ar smilšpapīru. Sēdeklis bīdāms ļoti vienkārši, rūpnīcas defoltā tas stāv manuprāt pārāk uz aizmuguri.
Laivas korpusa un kāju balsta plastmasa pamatīga un viegla, bet smagāka kā Mafijai pagaidām neko sliktu nevaru teikt.
Mazs korpusa garenass izliekums, plakana apakša, tas ir labi pie mums upēs esošo koku pārvarēšanai, bet švakāk priekš ūdenskritumiem un roņa starta, bet tāpēc jāairē tehniski. Stabilitāte gan sakultā, gan mierīgā ūdenī laba, ne kādus “prikusus” nesajutu.
Muguras balstu ātri var noregulēt trīs dažādos augstuma līmeņos ar divu skrūvju un savilcējsiksnas palīdzību, atlaižot savilci var ērti piekļūt laivas astē sabāztajām mantām. Aste gara, domāju, ka tajā lien par divdaļīgs rezerves airis. Muguras balsts spriegojas ar vienu tirkšķeni no kreisās puses attiecīgi labo pirms priekšauta uzlikšanas vajag pavilkt un piekārtot, tas ir mīksts un ērts. Starp aizmugurējo pīlāru un muguras balstu daudz vietas metamo maisu z-dragu un citu štruntu glabāšanai pie sēdekļa siksnas un sēdekļa pīlāra renes abās pusēs cilpas kur šo mantību nostiprināt ar karabīnēm. Rokturi gan ir ērtāk satverami kā Mafijai, tātad arī ērtāk tie var kaut kur aizķerties. Noliešanas korķis aprīkots ar pretpazušanas sistēmu, bet labāk to laicīgi piesiet smalkā striķītī pie aizmugurējā roktura.

 

Kopumā: Man patīk šī laiva, kaut arī manuprāt pārāk plakana.

Overall rating (no 5 ballēm): 4.5

Performance: 4.0

Outfitting: 4.0

Comfort: 5.0


Klubs > Tēmas > Viedoklis

Lapu uztur: Inno.web